Acer Aspire 6530G-704G64MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 6530G-704G64MN op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

chris01 27-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 6530G-704G64MN

wij hebben hem nu drie weken,en vinden het een geweldig apparaat.eerste installatie duurde wel lang maar hoeft in principe maar 1 keer.16 inch beeldscherm is super.hij heeft genoeg geheugen om vrij vlot mee te werken.de losse voeding word wel warm maar lijkt me normaal.laptop voelt ook solide aan en is zeker stil.
geluid is ook goed (niet vergelijken met desktop met losse speakers!)wel wat van die mee ge installeerde acer software verwijderd,zit veel tussen wat wij nooit gaan gebruiken.eigenlijk goeie desktop vervanger.

ev68 16-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 6530G-704G64MN

Zeer prettige laptop (mijn eerste) en een fijne vervanger voor een desktop. Het 16 inch scherm is niet té groot en ook niet te klein. Geeft een zeer scherp/helder beeld.

In eerste instantie leek het geluid erg zacht maar na alle updates in Vista e.d. gedownload te hebben is het geluid inmiddels prima (voor een laptop).

Tot nu toe weinig hinder van de door Acer meegeleverde software en heb dus ook nog niets hiervan verwijderd. Prestaties van Wifi zijn uitstekend (in combinatie met de Conceptronic 300mb router).

Acculader wordt erg warm, de laptop zelf niet. Accuduur lijkt aan de korte kant maar is voor mij niet zo van belang (ook niet echt getest).

Windows Vista home Premium draait probleemloos, 3dflip is een leuke gadget.

arnose09 13-02-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 6530G-704G64MN

De laptop nu 10 dagen in bezit. Installeren bij opstarten heeft in totaal een uur in beslag genomen wat ik vrij veel vond. De vingerafdrukbeveiliging werkt slecht maar ik heb vrij droge handen en misschien daardoor minder goed werkzaam. Geluid valt tegen dus voor goed geluid boxen bijkopen. Wordt erg warm op schoot, iets tussen schoot en laptop plaatsen is aan te raden (bij langdurig gebruik). Is geen (zware) game laptop vanwege ATI grafische kaart (die wordt ondersteund door Acer ipv ATI). Maar de meeste spellen doet hij het goed op. Prima laptop op deze punten na dan.

volvoman 05-01-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 6530G-704G64MN

De laptop nu 3 maanden in bezit, is in één woord een geweldige laptop, beeld is mooi duidelijk, de webcam is ook zo mooi, mijn kleinkinderen vinden hem ook mooi, de toetsenbord is goed duidelijk, en een snelle laptop.
Alles met mekaar geen spijt dat ik hem heb gekocht.

peter328 28-12-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 6530G-704G64MN

klasse notebook 1 mnd in bezit hiervoor de acer 5220 gehad deze is nu ingebruik door mij dochter.
Maar de acer 6530G is een stuk duurder maar in een woord geweldig.
Snel, fijn toetsenboard qua aanslagen. Zeer scherp beeld met de webcam.
Ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken (gelukkig).
Ooh ja het geluid maar het is een notebook geen stereoinstallatie